Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Karásková, Hana"'
Autor:
Karásková, Hana
Charles University in Prague Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Pharmacology and Toxicology Candidate: Hana Karásková Consultant: PharmDr. Jana Pourová, Ph.D. Title of Thesis: Current therapeutic options for the treatment of urt
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-297550
Autor:
Karásková, Hana Bc.
V úvodu práce se pojednává o přístupu ke smrti a umírání, o změnách v lékařské péči. Je definováná marná péče a uvedny příklady nákladů ve světě. Další text upozorňuje na dopady stárnutí obyvatel na zdravotní pojišt
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1535
Autor:
Havigerová, Jana Marie, Křováčková, Blanka, Karásková, Hana, Krupičková, Martina, Vítová, Hana
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 7 February 2014 112:792-798
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 24 December 2012 69:428-434
The article presents the research results focused on comparing the level of gross motor skills in children with mild intellectual disabilities and intact children. The data collection used the standard test (Test of Gross Motor Development). The rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::078e64ab03c041574c063b48c3447d52
Autor:
Raudová, Denisa
The aim of this Bachelor thesis is to analyze particular marketing mix tools in the company Naturel Ltd. and then develop proposals fot their improvement.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::cf82449cbcf0e23eac598f5b3c7313ae
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17186
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17186
Autor:
Stejskal, Martin
The aim of this theses is acquaint with the knowledge of marketing and its use in health care with particular application in medical devices.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::0df58ea869da4480e7c2b1664bf6c93f
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16676
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16676
Autor:
Klabouchová, Daniela
Thesis - Marketing Communications in Pharmaceutical Industry - consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part presents the various attributes of marketing communication, together with the marketing mix. In detail, the work wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::e223960c07a662bc615b56f360c30621
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18173
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18173
Autor:
Suchanová, Iveta
The purpose of the Bachelor thesis was an analysis of individual instruments of the marketing mix in the company Emco Ltd., characteristics of the firm and the marketing department, the implementation of situtional analysis and processing of the ques
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f24f921b29bc69fbb3bd036f9f66554e
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17908
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17908