Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Kapsala N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Prompt recognition of systemic lupus erythematosus (SLE) in hospitalized patients presenting with severe disease is essential to initiate treatment. We sought to characterize the phenotype of hospitalized patients with new-onset SLE and e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::fd71b937ef0b5ebf8a3d8d44d6f327da
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3118613
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3118613
Background: Serious infections (SI) are common in patients with ANCA-associated vasculitides (AAV) like granulomatosis with polyangiitis (GPA) and microscopic polyangiitis (MPA). Real-life data regarding their incidence and predisposing factors—aft
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::ba67cfa37dab869e9f876562ab8c58f2
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2999706
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2999706
Autor:
Kapsala, N. Mavrikaki, E.
Nature of science (NΟS) is considered to be an essential aspect of science literacy. However, the incorporation of NΟS into school practice turns out to be challenging. History of science (HOS) has been repeatedly acknowledged as valuable in teachi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::73cedb759c18fd4d344a3b3ae41c68ca
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2993186
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2993186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.