Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Kapp, Sebastian"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Pharmaceutical Sciences February 2015 104(2):593-601
Autor:
Altmeyer, Kristin, Kapp, Sebastian, Thees, Michael, Malone, Sarah s.malone@mx.uni-saarland.de, Kuhn, Jochen, Brünken, Roland
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2020, Vol. 51 Issue 3, p611-628. 18p. 3 Color Photographs, 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Altmeyer, Kristin, Kapp, Sebastian, Barz, Michael, Lauer, Luisa, Malone, Sarah, Kuhn, Jochen, Brünken, Roland
Being a key feature of scientific work, hands-on experiments are a common part of scientific education. Whereas in a traditional experimental environment, learning information like measures or graphs must be presented spatially separated on an extern
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b20fc41bb7da95b5d408376a0cab0783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kapp, Sebastian
The Cognitive Theory of Multimedia Learning (CTML) describes several design principles to facilitate learning (Mayer, 2009). Two of those are the principles of spatial and temporal contiguity suggesting that related information should be presented sp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab46f324d76e805ace67f48b93003b08
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Pharmaceutical Sciences October 2015 104(10):3587-3587