Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Kapp, Karmen"'
Autor:
Reigada, Inés, Kapp, Karmen, Kaudela, Theresa, García Soria, María, Oksanen, Timo, Hanski, Leena
Publikováno v:
In Biomedicine & Pharmacotherapy August 2024 177
Autor:
Kapp, Karmen1, Kalder, Kaisa2, Kikas, Ave3, Univer, Toivo3, Püssa, Tõnu4, Raal, Ain2 ain.raal@ut.ee
Publikováno v:
Proceedings of the Estonian Academy of Sciences. 2023, Vol. 72 Issue 2, p154-166. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ScienceRise: Pharmaceutical Science; No. 6(40) (2022); 66-73
ScienceRise: Pharmaceutical Science; № 6(40) (2022); 66-73
ScienceRise: Pharmaceutical Science; № 6(40) (2022); 66-73
For the treatment of the urinary system and kidney diseases, common juniper (Juniperus communis L.) fruits are widely used. This raw material is included in the European Pharmacopoeia (Ph.Eur.) and is one of the most popular kinds of official medicin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Södervik, Ilona, Katajavuori, Nina, Kapp, Karmen, Lauren, Patrick, Aejmelaeus, Monica Mikaela, Siven, Mia
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 816, p 816 (2021)
The learning of laboratory skills is essential in science education, but students often get too little individual guidance in this area. Augmented reality (AR) technologies are a promising tool to tackle this challenge and promote students’ high-le
Autor:
Kapp, Karmen, Sivén, Mia, Laurén, Patrick, Virtanen, Sonja, Katajavuori, Nina, Södervik, Ilona
Publikováno v:
Education Sciences; Dec2022, Vol. 12 Issue 12, p854, 15p
Publikováno v:
ScienceRise: Pharmaceutical Science; 2022, Vol. 40 Issue 6, p66-73, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.