Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Kaplun, Catherine"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Binasis, Theodora1 (AUTHOR), Kaplun, Catherine2,3 (AUTHOR) c.kaplun@westernsydney.edu.au, Schmied, Virginia4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Nov2022, Vol. 30 Issue 6, pe4103-e4112. 10p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Autor:
Fuller, Allison M.1,2 (AUTHOR) allison.fuller@westernsydney.edu.au, Kaplun, Catherine3,4,5 (AUTHOR), Short, Alison E.1,4,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Nordic Journal of Music Therapy. Mar2022, Vol. 31 Issue 2, p153-175. 23p. 1 Black and White Photograph, 3 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Townley, Cris, Grace, Rebekah, Staples, Kerry, Woodrow, Christine, Baker, Elise, Kaplun, Catherine
This report explores 'Acknowledgement of Country' practices in early education through listening to what children have to say about Acknowledgement practices. This work builds on our existing research with educators, parents and carers of children (G
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::188e33881c9c3c49b98c15f03e3356dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bonakdar Tehrani, Mehrnoush, Baird, Kelly, Trajkovski, Suza, Kaplun, Catherine, Bruce, Tracey, Kemp, Lynn
Publikováno v:
BMC Health Services Research; 2/10/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-10, 10p, 1 Diagram, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.