Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Kapanda, G"'
Autor:
Msoka T, Rogath J, Van Guilder G, Kapanda G, Smulders Y, Tutu van Furth M, Bartlett J, van Agtmael M
Publikováno v:
HIV/AIDS: Research and Palliative Care, Vol Volume 13, Pp 605-615 (2021)
Titus Msoka,1 Josephine Rogath,1 Gary Van Guilder,2 Gibson Kapanda,1 Yvo Smulders,3 Marceline Tutu van Furth,3 John Bartlett,4 Michiel van Agtmael2 1Kilimanjaro Christian Medical Centre, Moshi, Tanzania; 2High Altitude Exercise Physiology, Western Co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48373c8b100748659de6d70ff4d00805
Introduction of a learning management system at the Kilimanjaro Christian Medical University College
Autor:
Killewo, L, Lisasi, E, Kapanda, G, Tibyampansha, D, Ibrahim, G, Kulanga, A, Muiruri, C, Fadhili, N, Wiener, D, Wood, A, Kessi, E, Mteta, K, Ntabaye, M, Bartlett, JA
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Vol 6, No 1 (2014); 37-40
Background. Medical schools in Africa face daunting challenges including faculty shortages, growing class sizes, and inadequate resources. Learningmanagement systems (LMS) may be powerful tools for organising and presenting curricular learning materi
Autor:
Muiruri, C., Kapanda, G., Tibyampansha, D., Ibrahim, G., Kulanga, A., Lisasi, E., Bartlett, J.
Publikováno v:
In Annals of Global Health May-June 2014 80(3):171-172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.