Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Kao Shu Fang"'
Autor:
Kao Shu Fang, 高淑芳
99
The purpose of the study is to examine the effectiveness of the health promotion program derived from the accelerated learning perspective for the internet addiction of the Taiwanese college students. It was found that 130 of the 1497 first-y
The purpose of the study is to examine the effectiveness of the health promotion program derived from the accelerated learning perspective for the internet addiction of the Taiwanese college students. It was found that 130 of the 1497 first-y
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/74056200222238849078
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu, Luo (AUTHOR), Kao, Shu-Fang (AUTHOR)
Publikováno v:
Human Resource Management. May/Jun2013, Vol. 52 Issue 3, p353-373. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katagiri, Masayoshi a, Kao, Shu-Fang b, Simon, Adam M. c, Castro, Leyre d, Wasserman, Edward A. d, ⁎
Publikováno v:
In Behavioural Processes 2007 74(2):251-264
Autor:
Cherng, Chianfang G. a, Tsai, Chia-Wen b, Tsai, Yen-Ping b, Ho, Ming-Che b, Kao, Shu-Fang b, Yu, Lung b, ⁎
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 2007 182(1):103-108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu, Luo a, *, Gilmour, Robin b, Kao, Shu-Fang a, Weng, Tsung-Hsiu a, Hu, Chia-Hsin a, Chern, Jong-Guey a, Huang, Shu-Wen a, Shih, Jian-Bin c
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences May 2001 30(7):1161-1174
Autor:
Lu, Luo1 (AUTHOR) luolu@ntu.edu.tw, Kao, Shu-Fang2 (AUTHOR), Siu, Oi-Ling3 (AUTHOR), Lu, Chang-Qin4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Psychology. 2011, Vol. 151 Issue 6, p767-783. 17p. 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Educational Gerontology. Oct2011, Vol. 37 Issue 10, p835-853. 19p. 3 Charts.