Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Kao, Jenny C."'
Autor:
Kao, Jenny C.
The purpose of this study was to confirm and extend previous findings on the direct instruction of expository text structure using social studies content for second-grade students. A total of 16 classrooms (N = 258) were randomly assigned to one of t
Publikováno v:
Journal of Education for Students Placed at Risk; Jan-Mar2023, Vol. 28 Issue 1, p7-46, 40p
Autor:
Williams, Joanna P.1 jwilliams@tc.columbia.edu, Kao, Jenny C.1, Pao, Lisa S.1,2, Ordynans, Jill G.1,3, Atkins, J. Grant1,4, Rong Cheng1, DeBonis, Daniel1,5
Publikováno v:
Journal of Educational Psychology. Nov2016, Vol. 108 Issue 8, p1061-1077. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.