Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kanzaki, Nana"'
Publikováno v:
Miwa, Kazuhisa; Terai, Hitoshi; Kanzaki, Nana; & Nakaike, Ryuichi. (2013). Stoic Behavior in Hint Seeking when Learning using an Intelligent Tutoring System. Proceedings of the Cognitive Science Society, 35(35). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9pp919fg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4c1d88ca56e672e0fc8081e5f169e479
http://www.escholarship.org/uc/item/9pp919fg
http://www.escholarship.org/uc/item/9pp919fg
Autor:
Kanzaki, Nana, Miwa, Kazuhisa
Publikováno v:
Kanzaki, Nana; & Miwa, Kazuhisa. (2012). An experimental investigation of consistency of explanation and graph representation. Proceedings of the Cognitive Science Society, 34(34). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5rd400c8
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::70285e09e1073a818ac534e788cbe14f
http://www.escholarship.org/uc/item/5rd400c8
http://www.escholarship.org/uc/item/5rd400c8
Autor:
Miwa, Kazuhisa, Kanzaki, Nana, Terai, Hitoshi, Kojima, Kazuaki, Nakaike, Ryuichi, Morita, Junya, Saito, Hitomi
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education: 17th International Conference, AIED 2015, Madrid, Spain, June 22-26, 2015. Proceedings; 2015, p287-296, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kanzaki, Nana, Miwa, Kazuhisa
Publikováno v:
Japanese Journal of Psychology; Aug2012, Vol. 83 Issue 3, p163-173, 11p
Publikováno v:
Intelligent Tutoring Systems (9783642309496); 2012, p645-646, 2p