Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Kantor V.Z."'
Autor:
Kantor V.Z., Proekt Yu.L., Nikulina G.V., Antropov A.P., Kondrakova I.E., Zalautdinova S.E., Litovchenko O.V.
Publikováno v:
Клиническая и специальная психология, Vol 10, Iss 3, Pp 106-125 (2021)
The paper is devoted to the issue of assessing the range of inclusive teacher competencies by the pedagogical community and their comparative significance for achieving the required learning results by students with disabilities. The paper presents t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76c8db9e9257408f8ca50c0ac9d48a27
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 23, Iss 2, Pp 42-49 (2018)
The article presents the results of a questionnaire survey in the context of the idea of continuity of school and university education of persons with disabilities. 90 senior students with visual, hearing and motor impairments were the respondents of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51c6e49036a147a1b5fbf90496fb3be4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.