Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Kantarcı, Kemal"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kantarci, Kemal
Publikováno v:
In Tourism Management 2007 28(3):820-829
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kantarcı, Kemal1 kemal.kantarci@alanya.edu.tr, Başaran, Murat Alper2 muratalper@yahoo.com, Özyurt, Paşa Mustafa3 pasa.mustafa@giresun.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Economic Cooperation & Development. 2022, Vol. 43 Issue 2, p1-2. 2p.
Autor:
Özyurt, Paşa Mustafa1 ozyurt@akdeniz.edu.tr, Kantarcı, Kemal2 kemal.kantarci@alanya.edu.tr
Publikováno v:
Economic Themes. 2017, Vol. 55 Issue 1, p89-103. 15p.
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 5 131-145
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hotels are one of the inevitable part of the tourism product and consumer generated reviews of hotels based on travel 2.0 technologies are a new phenomenon that effects consumer purchasing process. In this online-era, travel 2.0 user reviews are extr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::efd98f68da93987c6f50e805d425fbb2
https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/40513/485791
https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/40513/485791
Autor:
Kantarcı, Kemal
WOS: 000419281400008 [No abstract available]
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10071::2a0862cde6b03f1f24e9b25988aa887e
https://hdl.handle.net/20.500.12868/594
https://hdl.handle.net/20.500.12868/594
Oteller turizm ürününün ayrılmaz parçalarından bir tanesidir ve seyahat 2.0 teknolojilerine dayalı olarak müşteri tarafından oluşturulan yorumlar tüketici satın alma sürecini etkileyen yeni bir olgu olarak karşımıza çıkmaktadır.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10071::c4067333b4f7b0d8ae02b0ff77255be4
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjMk9UQTJOZz09
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjMk9UQTJOZz09
Basaran, Murat Alper/0000-0001-9887-5531 WOS: 000398933500020 [No abstract available]
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10071::b546045019d792e4842e3591c7c8f358
https://hdl.handle.net/20.500.12868/547
https://hdl.handle.net/20.500.12868/547