Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Kankhva, Vadim S."'
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 86, p 01078 (2024)
Using the IoT Sustainability Assessment Test, the effects of sustainable transportation on urban development are thoroughly investigated in this study. In order to provide a comprehensive picture of urban sustainability across diverse metropolitan re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/966809047b93419286c4a963eccf83a2
Autor:
Kulakov, Kirill Y., Uvarova, Svetlana S., Orlov, Alexandr K., Kankhva, Vadim S., Sudakova, Anna A.
Publikováno v:
Sustainability (2071-1050); Oct2024, Vol. 16 Issue 19, p8660, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prasad Alla, Venkata Ranga Surya1, Medikondu, Nageswara Rao1 medikondu1979@gmail.com, Parige, Leela Santi2, Satyanarayana, Kosaraju3, Kankhva, Vadim S.4, Dhaliwal, Navdeep5, Saxena, Anil Kumar6
Publikováno v:
Cogent Engineering. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dikareva Varvara, Kankhva Vadim S.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 106, p 08022 (2017)
This article describes methods of assessment of the extent of the financial security of the enterprises of housing and utilities infrastructure. Resources, which can cover different groups of risks which appear in the process of activity of enterpris
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca342974a17b4a53943c8601db7e0eae
The Theory and Practice of Customer Loyalty Management and Customer Focus in the Enterprise Activity
Autor:
Kiseleva, Elena M., Nekrasova, Marina L., Mayorova, Marina A., Rudenko, Marina N., Kankhva, Vadim S.
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 6, Iss 6, Pp 95-103 (2016)
Volume: 6, Issue: 6 95-103
International Review of Management and Marketing
Volume: 6, Issue: 6 95-103
International Review of Management and Marketing
Nowadays in Companies paid much attention to client relationship management. In modern conditions there is an unclear distinction between the terms “customer loyalty” and “brand loyalty”. They were developed at different times and within diff
Autor:
Elena G. Popkova
This book includes the best studies on the results of the International Scientific and Practical Conference “New behaviors of market players in the digital economy,” which was held by the Institute of Scientific Communications on July 8, 2021, on