Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Kang, Bong Jin"'
Autor:
Yoon, Sangpil, Williams, Jay, Kang, Bong Jin, Yoon, Changhan, Cabrera-Munoz, Nestor, Jeong, Jong Seob, Lee, Sang Goo, Shung, K. Kirk, Kim, Hyung Ham
Publikováno v:
In Sensors & Actuators: A. Physical 1 June 2015 228:16-22
Autor:
Hwang, Jae Youn ∗, Lim, Hae Gyun, Yoon, Chi Woo, Lam, Kwok Ho, Yoon, Sangpil, Lee, Changyang, Chiu, Chi Tat, Kang, Bong Jin, Kim, Hyung Ham, Shung, K. Kirk
Publikováno v:
In Ultrasound in Medicine & Biology September 2014 40(9):2172-2182
Autor:
Baek, Ji Hyun, Cha, Boseok, Moon, Eunsoo, Ha, Tae Hyon, Chang, Jae Seung, Kim, Jeong Hyun, Choi, Jung Eun, Kang, Bong Jin, Hong, Kyung Sue, Ha, Kyooseob
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders September 2014 166:264-269
Autor:
Choi, Byung-Moon, Kang, Bong Jin, Yun, Ho-Yong, Jeon, Bokyoung, Bang, Ji-Yeon, Noh, Gyu-Jeong
Publikováno v:
Anesthesia and Pain Medicine
Background: The performance of the pulse oximeter was evaluated based on the ISO 80601-2-61:2011 (E) guidelines. This study aimed to determine whether the various finger probes of the MP570T pulse oximeter (MEK-ICS Co., Ltd., Korea) would provide cli
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Minjeong, Kang, Bong Jin
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 29, Iss 3, Pp 153-163 (2017)
Korean Journal of Medical Education
Korean Journal of Medical Education
Purpose Mechanistic case diagram (MCD) was recommended for increasing the depth of understanding of disease, but with few articles on its specific methods. We address the experience of making MCD in the fullest depth to identify the pros and cons of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.