Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kandemirci B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aim: This study aimed to determine the frequencies of negative childhood experiences in the past years and negative childhood experiences throughout life in 11, 13 and 16 year-age group children who attended school in three separate provinces. Materi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9436::ba1e101088445a7306a4012f2749fc0a
https://hdl.handle.net/11454/17768
https://hdl.handle.net/11454/17768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boeg Thomsen D; Department of Nordic Studies and Linguistics, University of Copenhagen., Kandemirci B; Division of Psychology, Communication, and Human Neuroscience, University of Manchester., Theakston A; Division of Psychology, Communication, and Human Neuroscience, University of Manchester., Brandt S; Department of Linguistics and English Language, Lancaster University.
Publikováno v:
Developmental psychology [Dev Psychol] 2024 Oct 17. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 17.
Autor:
Boeg Thomsen D; Department of Cross-Cultural and Regional Studies, University of Copenhagen., Theakston A; Division of Human Communication, Development and Hearing, University of Manchester., Kandemirci B; Department of Psychology, Kingston University., Brandt S; Department of Linguistics and English Language, Lancaster University.
Publikováno v:
Developmental psychology [Dev Psychol] 2021 Aug; Vol. 57 (8), pp. 1210-1227.