Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Kamel ES"'
Autor:
Kamel Essabane
Publikováno v:
Religie & Samenleving, Vol 17, Iss 3 (2022)
In Flanders (Belgium) and in the Netherlands, confessional religious education (RE) as organized in publicly recognized and state-funded schools has often been criticized. The main criticisms are that confessional RE in general, and Islamic RE in par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/376d8e70233e4775be0ab512aadd6006
Autor:
Kamel Essabane
Publikováno v:
Religie & Samenleving, Vol 16, Iss 3 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eeb0363be5f24ee3bd06457e2575dd0a
Publikováno v:
Religions, Vol 13, Iss 9, p 826 (2022)
This article discusses how practitioners of Islamic Religious Education (IRE) in Dutch primary schools look at the relationship between IRE and citizenship education (CE). To what extent do they believe it is possible and desirable for IRE to contrib
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22017cb2636d45dbb53df769d15cbd07
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.