Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Kalyva, E."'
Autor:
Matson, J.L., Matheis, M., Burns, C.O., Esposito, G., Venuti, P., Pisula, E., Misiak, A., Kalyva, E., Tsakiris, V., Kamio, Y., Ishitobi, M., Goldin, R.L.
Publikováno v:
In European Psychiatry May 2017 42:70-76
Background and aim\ud Personality functioning is predictive of drug misuse and relapse, yet little is known about the role of personality in engagement with the treatment process. This study aimed to estimate the extent to which broad‐ and facet‐
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::6155780dbf86a590c81b891401c09eb1
Autor:
Kalyva E (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Mar2009, Vol. 39 Issue 3, p480-486. 7p.
The present study examined 154 children with mild intellectual disability (MID) attending special schools with regard to their reports of loneliness. Semi-structured interviews revealed that more than half of the students with MID reported feelings o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::0333f6f5ea2f8232953366c504b69fbc
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983829
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2983829
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalyva E
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disabilities; Sep2007, Vol. 11 Issue 3, p267-279, 13p