Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Kallunki, Veera"'
Autor:
Kallunki, Veera, Kinnunen, Päivi, Pyörälä, Eeva, Haarala-Muhonen, Anne, Katajavuori, Nina, Myyry, Liisa
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p727, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ilomäki, Liisa, Lakkala, Minna, Kallunki, Veera, Mundy, Darren, Romero, Marc, Romeu, Teresa, Gouseti, Anastasia
Publikováno v:
Review of Education; Dec2023, Vol. 11 Issue 3, p1-28, 28p
Autor:
Vesisenaho, Mikko, Lakkala, Minna, Manu, Mari, Pöysä-Tarhonen, Johanna, Kallunki, Veera, Kyllönen, Mari, Toom, Auli, Peltonen, Marika, Häkkinen, Päivi
Teamwork and collaboration skills are regarded as essential proficiencies in the current worlds of work, study and everyday life. A relevant question is whether and how pre-service teachers have opportunities to begin acquiring professional collabora
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::e003499079f5d1a942c4f8acd68e6ced
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013417
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013417
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 45:284-295
Autor:
Karppinen, Seija1 seija.karppinen@helsinki.fi, Kallunki, Veera1 veera.kallunki@helsinki.fi, Komulainen, Kauko1 kauko.komulainen@helsinki.fi
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Jan2019, Vol. 29 Issue 1, p57-74. 18p.
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 13, Iss 2 (2017)
This study aims to discuss and analyze Finnish and Chinese primary school teachers’ practices when digital storytelling is the teaching method, aiming for student-generated stories in video format. To meet this end, teachers introduce digital story
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kallunki, Veera
This three-phase design research describes the modelling processes for DC-circuit phenomena. The first phase presents an analysis of the development of the DC-circuit historical models in the context of constructing Volta s pile at the turn of the 18
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::c8a5bf9c642df8dd0866ef1e57245e02
http://hdl.handle.net/10138/23197
http://hdl.handle.net/10138/23197