Zobrazeno 1 - 10
of 358
pro vyhledávání: '"Kallakuri, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bertke BD, Scoggins PJ, Welling AL, Widenhouse TV, Chen C, Kallakuri S, Cavanaugh JM, Clymer JW, Amaral JF
Publikováno v:
Open Access Surgery, Vol 2015, Iss default, Pp 1-7 (2014)
Brian D Bertke,1 Patrick J Scoggins,1 Alissa L Welling,1 Tamara V Widenhouse,1 Chaoyang Chen,2 Srinivasu Kallakuri,2 John M Cavanaugh,2 Jeffrey W Clymer,1 Joseph F Amaral1 1Ethicon, Inc., Cincinnati, OH, USA; 2Spine Research Laboratory, Bioengineerin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecd39a0a58af420ebecd53384b1e89f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Ophthalmology and Visual Sciences. 6
Purpose: This paper evaluated the effectiveness of work-based learning (WBL) model to develop self-directed learning skills in optometry education. Methods: ‘WBL cohort 1’ in Academic year (AY) 1819S1 (n = 20) and ‘WBL cohort 2’ in AY1920S1 (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.