Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Kalish C"'
Publikováno v:
Rothe, A, Kachergis, GE, Raijmakers, MEJ, Kalish, C, Rau, M, Zhu, J & Rogers, TT 2018, The development of deductive reasoning in Mastermind . in C Kalish, M Rau & J Zhu (eds), CogSci 2018-40th Annual Cognitive Science Society Meeting [Proceedings] : Changing/Minds ., 0617, Cognitive Science Society, pp. 2889-2889 . < https://mindmodeling.org/cogsci2018/papers/0617/index.html >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3691888caa8d69ffb43f521975eed783
https://hdl.handle.net/1871.1/15e5e5e0-334c-447b-81eb-3b51302a5f9c
https://hdl.handle.net/1871.1/15e5e5e0-334c-447b-81eb-3b51302a5f9c
Existing research suggests that adults and older children experience a tradeoff where instruction and feedback help them solve a problem efficiently, but lead them to ignore currently irrelevant information that might be useful in the future. It is u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::22a96d34236c68dba5c3526e9c157592
https://psyarxiv.com/9fjtb
https://psyarxiv.com/9fjtb
Publikováno v:
Proceedings of the 40th Annual Conference of the Cognitive Science Society, 1572-1577
STARTPAGE=1572;ENDPAGE=1577;TITLE=Proceedings of the 40th Annual Conference of the Cognitive Science Society
STARTPAGE=1572;ENDPAGE=1577;TITLE=Proceedings of the 40th Annual Conference of the Cognitive Science Society
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2bb28f89d34e26da35b4e7882e632042
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/dbf82d23-4dd6-44cf-ac04-b3f7231d7353
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/dbf82d23-4dd6-44cf-ac04-b3f7231d7353
Autor:
Damen, Debby, van der Wijst, Per, van Amelsvoort, Marije, Krahmer, Emiel, Rogers, T. T., Rau, M., Zhu, X., Kalish, C. W.
Publikováno v:
Proceedings of the 40th Annual Conference of the Cognitive Science Society, 1578-1583
STARTPAGE=1578;ENDPAGE=1583;TITLE=Proceedings of the 40th Annual Conference of the Cognitive Science Society
STARTPAGE=1578;ENDPAGE=1583;TITLE=Proceedings of the 40th Annual Conference of the Cognitive Science Society
This study investigated whether an explicit and stimulated attention to the mental states of an uninformed other fosters perspective-taking. The experimental aim of this study was twofold. First, we aimed to replicate Keysar’s (1994) curse of knowl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::228c30b4381eec5245ded6a3e36ae43f
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/e4fc5aa5-99d1-49c2-a0c8-bcbc750ecffc
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/e4fc5aa5-99d1-49c2-a0c8-bcbc750ecffc
Predicting cognitive difficulty of the deductive mastermind game with dynamic epistemic logic models
Autor:
Zhao, Bonan, van de Pol, Iris, Raijmakers, Maartje, Szymanik, Jakub, Kalish, C., Rau, M., Zhu, J.
Publikováno v:
CogSci 2018-40th Annual Cognitive Science Society Meeting [Proceedings]: Changing/Minds, 2789-2794
STARTPAGE=2789;ENDPAGE=2794;TITLE=CogSci 2018-40th Annual Cognitive Science Society Meeting [Proceedings]
STARTPAGE=2789;ENDPAGE=2794;TITLE=CogSci 2018-40th Annual Cognitive Science Society Meeting [Proceedings]
Deductive Mastermind is a deductive reasoning game that is implemented in the online educational game system Math Garden. A good understanding of the difficulty of Deductive Mastermind game instances is essential for optimizing the learning experienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::171a29a247d4f0e6e144c132ec6839f3
https://research.vu.nl/en/publications/e3e9a616-777d-4f2b-a753-4f1e6242c2ae
https://research.vu.nl/en/publications/e3e9a616-777d-4f2b-a753-4f1e6242c2ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.