Zobrazeno 1 - 10
of 189
pro vyhledávání: '"Kalender M"'
Autor:
Kalender, M.
Publikováno v:
In Construction and Building Materials 30 November 2017 155:947-955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Web content nowadays can also be accessed through new generation of Internet connected TVs. However, these products failed to change users’ behavior when consuming online content. Users still prefer personal computers to access Web content. Certain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::2b41b38db14b3ec993a11b8e5c289685
https://hdl.handle.net/20.500.11831/3940
https://hdl.handle.net/20.500.11831/3940
Autor:
Kalender, M., Korkmaz, E.E.
Entity-linking systems link noun phrase mentions in a text to their corresponding knowledge base entities in order to enrich a text with metadata. Wikipedia is a popular and comprehensive knowledge base that is widely used in entity-linking systems.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10007::10acba6e42fcbf08faec1c6ac834047e
https://hdl.handle.net/20.500.11831/4993
https://hdl.handle.net/20.500.11831/4993
Publikováno v:
Volume: 25, Issue: 5 1851-1864
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
The aim of this study was to find out the correlation between teachers’ self-efficacy andtheir teaching-learning conceptions. The study was designed as relational survey model. Thesampling of the study consists of 357 primary and secondary teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c0c7f9f21e8af977b13b871081404f79
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergi/issue/31226/342901
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergi/issue/31226/342901
Autor:
OCAK, Gürbüz, KUTLU KALENDER, M. Damla
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 23 209-225
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bu çalışma Milli Eğitim Bakanlığı tarafından basılmış 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri ders kitaplarındaki içeriğin, ortaokul 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri dersi öğretim programındaki kazanımlara uygunluk düzeyini değerlendirmeyi a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::f875002026175a25a36e06da4083abe2
https://dergipark.org.tr/tr/pub/befdergi/issue/30012/323226
https://dergipark.org.tr/tr/pub/befdergi/issue/30012/323226