Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Kale, Mustafa"'
Autor:
Kale, Mustafa1, Sağtaş, Saadet2 saadetsagtas@cag.edu.tr, Bir, Yonca3, Koç, Ayşe Şenay4, Koç, Murat5
Publikováno v:
Cukurova Medical Journal / Çukurova Üniversitesi Tip Fakültesi Dergisi. 2023, Vol. 48 Issue 3, p1167-1176. 10p.
Autor:
ÖZBEK CİLASIN, Yasemin1 yasemin_ozbek14@icloud.com, KALE, Mustafa2 mustafakale@gmail.com, AVCI, Ayşe3 drayseavci@gmail.com
Publikováno v:
Cag University Journal of Social Sciences. 2023, Vol. 20 Issue 2, p1-13. 13p.
Publikováno v:
Cukurova Medical Journal / Çukurova Üniversitesi Tip Fakültesi Dergisi. 2022, Vol. 47 Issue 3, p1197-1209. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tayfur, Yakup Can, Kale, Mustafa
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 1 29-43
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Research Review
The purpose of this research is determining the relation between school effectiveness and trust in instructors on the basis of the opinions of the bachelor level students studying at Gazi University, Gazi Faculty of Education. The research has been c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::191eef718aaac860ee18059d2425b358
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/68fa259c-57ed-4885-b95c-adcec373dec7/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/68fa259c-57ed-4885-b95c-adcec373dec7/oai
Autor:
Kale, Mustafa, Özdelen, Emek
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 7 October 2014 152:227-232
Autor:
Kale, Mustafa
Publikováno v:
Higher Education, 2013 Nov 01. 66(5), 521-533.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43648507
Publikováno v:
Journal of Society & Social Work; 2023, Vol. 34 Issue 2, p405-426, 22p
Publikováno v:
Psycho-Educational Research Reviews; Apr2023, Vol. 12 Issue 1, p69-80, 12p