Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Kalaichelvi R"'
Autor:
Kesavan Vadakalu Elumalai, Jayendira P Sankar, Kalaichelvi R, Jeena Ann John, Nidhi Menon, Mufleh Salem M Alqahtani, May Abdulaziz Abumelha
Publikováno v:
Journal of Information Technology Education: Research. 19:731-753
Aim/Purpose: The objective of the research was to study the relationship of seven independent factors: administrative support, course content, course design, instructor characteristics, learner characteristics, social support, and technical support o
Autor:
Elumalai, Kesavan Vadakalur, Abdullah, Mohammad Sufian, Sankar, Jayendira P., Kalaichelvi, R.
Publikováno v:
Arab World English Journal; Mar2021, Vol. 12 Issue 1, p293-308, 16p
Autor:
Sankar, Jayendira P.1 drpjai14@gmail.com, Yoganandham, G.2 drgyoga@gmail.com, Kalaichelvi, R.3 kalai_hasan@yahoo.com, John, Jeena Ann4 jeena.ann.john@gmail.com, Kumar, Badella Uday5 druday06@gmail.com
Publikováno v:
Webology. Jan2021, Vol. 18 Issue 1, p219-232. 14p.
Autor:
Elumalai, Kesavan Vadakalur, Sankar, Jayendira P, Kalaichelvi R, John, Jeena Ann, Menon, Nidhi, Alqahtani, Mufleh Salem M, Abumelha, May Abdulaziz
Publikováno v:
Journal of Information Technology Education: Research; 2020, Vol. 19, p731-753, 23p
Publikováno v:
E-Journal of Chemistry. 2010, Vol. 7 Issue 3, p827-832. 6p. 1 Diagram, 3 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Kalaichelvi, R.1 rkselvi123@rediffmail.com, Thangabalan, B.2, Rao, D. Srinivasa1, Jayachandran, E.3
Publikováno v:
E-Journal of Chemistry. 2009 Supplement, Issue S1, pS87-S90. 4p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Kalaichelvi, R.1 rkselvi123@rediffmail.com, Jayachandran, E.2
Publikováno v:
Journal of Chemistry. 2013, p1-3. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.