Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Kalén, Anton"'
Publikováno v:
Journal of Clinical Sport Psychology; Dec2023, Vol. 17 Issue 4, p376-389, 14p
Autor:
Kalén, Anton, Naumann, Harald
Syfte och frågeställningar Studiens syfte är att undersöka om matchstatistik och/eller deltagande i europeiska ungdomsmästerskap kan användas för att identifiera talanger inom landslagsverksamheten vid olika åldrar och i olika åldersklasser.
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:gih:diva-4339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gámiz, María Luz1 (AUTHOR) mgamiz@ugr.es, Kalén, Anton2,3 (AUTHOR), Nozal-Cañadas, Rafael4 (AUTHOR), Raya-Miranda, Rocío1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advanced Manufacturing Technology. Jun2022, Vol. 120 Issue 9/10, p5835-5853. 19p. 2 Diagrams, 5 Charts, 13 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bergvall Kalén, Anton
Library management systems (LMS) are a big part of the workday for most librarians. Everything from acquisitions, managing e-resources and circulation work is done through these kinds of systems. Umeå university library implemented a new LMS called
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______264::5a74f87d4ad13632d3943f24abe11a19
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-204154
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-204154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.