Zobrazeno 1 - 10
of 365
pro vyhledávání: '"Kajamaa, A"'
Autor:
Durall Gazulla, Eva, Kajamaa, Anu, Kinnula, Marianne, Iivari, Netta, Leinonen, Teemu, Suganuma, Kiyoshi
Publikováno v:
In Library and Information Science Research July 2024 46(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 2, p 169 (2024)
Existing research has illuminated the multidimensional nature of knowledge creation in school makerspaces. Yet, limited research exists on the boundary crossing of knowledge in makerspaces and how it can lead to the emergence of relational expertise.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29c7bcca452647429c3781f8ed747892
Autor:
Anu Kajamaa, Pia Hurmelinna-Laukkanen
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 22, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Abstract Background Challenged to innovate and improve efficiency both at the policy level and in everyday work, many health care organizations are undergoing radical change. However, in many earlier studies, the significance of individuals’ percep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/341671de22b54f44ac59fa248ab768b3
Publikováno v:
Medical Education; Dec2024, Vol. 58 Issue 12, p1502-1514, 13p
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
The need to foster citizens’ innovation skills is widely recognized. Although current research acknowledges the potential of makerspaces to promote innovation activities, research still lacks an understanding of underlying mechanisms that can lead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f808b2a40ea43afbcbb79c709819602
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kumpulainen, Kristiina, Kajamaa, Anu, Erstad, Ola, Mäkitalo, Åsa, Drotner, Kirsten, Jakobsdóttir, Sólveig, Säljö, Roger, Silseth, Kenneth, Sairanen, Heidi, Nordström, Alexandra, Skantz-Åberg, Ewa, Lantz-Andersson, Annika, Guðmundsdóttir, Dagbjört, Sigurjónsdóttir, Sigríður, Nowenstein, Iris, Kjartansdóttir, Skúlína Hlíf, Thorsteinsson, Gisli, Nilsen, Malin, Lundin, Mona, Leskinen, Jasmiina, Solli, Anne, Renlund, Jenny, Byman, Jenny, Wong, Chin-Chin, Skåland, Gro, Lundtofte, Thomas Enemark, Odgaard, Ane Bjerre, Pettersen, Kenneth, Arnseth, Hans Christian, Wohlwend, Karen, Dezuanni, Michael, Flewitt, Rosie
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/97113
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 17, Iss 3, Pp 125-134 (2021)
Teacher education programs prepare candidates for bilingual, English as a second language, or special ed¬ucation as separate professionals. This creates challenges when teaching bilingual children with disabilities. There is a need to cross boundari
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f83eb50ca1f3483b8fd1d6c365ac1bfb
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2021 42