Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Kahn MG"'
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 14, Pp 2225-2230 (2020)
Katy E Trinkley,1– 4 Michael G Kahn,5 Larry A Allen,2,4 Heather Haugen,6 Miranda E Kroehl,7 Chen-Tan Lin,2,3 Daniel C Malone,8 Daniel D Matlock2,4,9 1Department of Clinical Pharmacy, University of Colorado Skaggs School of Pharmacy and Pharmaceutic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a153365a6274e3fa0ce052b9fe438df
Autor:
Ashish, N, Bamman, MM, Cerny, FJ, Cooper, DM, D'Hemecourt, P, Eisenmann, JC, Ericson, D, Fahey, J, Falk, B, Gabriel, D, Kahn, MG, Kemper, HCG, Leu, SY, Liem, RI, Mcmurray, R, Nixon, PA, Olin, JT, Pianosi, PT, Purucker, M, Radom-Aizik, S, Taylor, A
Publikováno v:
Clinical and translational science, vol 8, iss 1
Ashish, N, Bamman, M M, Cerny, F J, Cooper, D M, D'Hemecourt, P, Eisenmann, J C, Ericson, D, Fahey, J, Falk, B, Gabriel, D, Kahn, M G, Kemper, H C G, Leu, S Y, Liem, R I, McMurray, R, Nixon, P A, Olin, J T, Pianosi, P T, Purucker, M, Radom-Aizik, S & Taylor, A 2015, ' The Clinical Translation Gap in Child Health Exercise Research: A Call for Disruptive Innovation ', Cts-clinical and translational science, vol. 8, no. 1, pp. 67-76 . https://doi.org/10.1111/cts.12194
Cts-clinical and translational science, 8(1), 67-76. Wiley-Blackwell
Ashish, N; Bamman, MM; Cerny, FJ; Cooper, DM; D'Hemecourt, P; Eisenmann, JC; et al.(2015). The Clinical Translation Gap in Child Health Exercise Research: A Call for Disruptive Innovation. Clinical and Translational Science, 8(1), 67-76. doi: 10.1111/cts.12194. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5vg7k4v1
Ashish, N, Bamman, M M, Cerny, F J, Cooper, D M, D'Hemecourt, P, Eisenmann, J C, Ericson, D, Fahey, J, Falk, B, Gabriel, D, Kahn, M G, Kemper, H C G, Leu, S Y, Liem, R I, McMurray, R, Nixon, P A, Olin, J T, Pianosi, P T, Purucker, M, Radom-Aizik, S & Taylor, A 2015, ' The Clinical Translation Gap in Child Health Exercise Research: A Call for Disruptive Innovation ', Cts-clinical and translational science, vol. 8, no. 1, pp. 67-76 . https://doi.org/10.1111/cts.12194
Cts-clinical and translational science, 8(1), 67-76. Wiley-Blackwell
Ashish, N; Bamman, MM; Cerny, FJ; Cooper, DM; D'Hemecourt, P; Eisenmann, JC; et al.(2015). The Clinical Translation Gap in Child Health Exercise Research: A Call for Disruptive Innovation. Clinical and Translational Science, 8(1), 67-76. doi: 10.1111/cts.12194. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5vg7k4v1
© 2014 Wiley Periodicals, Inc. In children, levels of play, physical activity, and fitness are key indicators of health and disease and closely tied to optimal growth and development. Cardiopulmonary exercise testing (CPET) provides clinicians with
Autor:
Sills MR, Fairclough D, Ranade D, Kahn MG, Sills, Marion R, Fairclough, Diane, Ranade, Daksha, Kahn, Michael G
Publikováno v:
Pediatric Emergency Care; 2011 Sep, Vol. 27 Issue 9, p837-845, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.