Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Kahn, Rachel A."'
Autor:
Jain, Dhruv, Nguyen, Khoa Huynh Anh, Goodman, Steven, Grossman-Kahn, Rachel, Ngo, Hung, Kusupati, Aditya, Du, Ruofei, Olwal, Alex, Findlater, Leah, Froehlich, Jon E.
Recent advances have enabled automatic sound recognition systems for deaf and hard of hearing (DHH) users on mobile devices. However, these tools use pre-trained, generic sound recognition models, which do not meet the diverse needs of DHH users. We
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.11134
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kahn, Rachel E.
Broadband acoustical technology revolutionized our ability to explore, monitor, and operate in the ocean. While strides have been made in numerous physical and biological applications, there remain many standing scientific questions well suited to br
Autor:
Peviani, Kristin M., Kahn, Rachel E., Maciejewski, Dominique, Bickel, Warren K., Deater-Deckard, Kirby, King-Casas, Brooks, Kim-Spoon, Jungmeen
Publikováno v:
In Journal of Adolescence April 2019 72:83-90
Publikováno v:
In Appetite 1 September 2018 128:321-332
Autor:
Kahn, Rachel E.1 rachel.kahn@dhs.wisconsin.gov, Ambroziak, Gina1, Mundt, James C.1, Keiser, Kerry L.1,2, Thornton, David3
Publikováno v:
Behavioral Sciences & the Law. May2022, Vol. 40 Issue 3, p351-364. 14p. 2 Charts.
Autor:
Kahn, Rachel
Publikováno v:
Business Law Today, 2017 Apr 01, 1-1.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90005735
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.