Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Kagermazova L"'
Autor:
Masaeva Z. V., Kagermazova L. Ts.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 172, p 01018 (2023)
The purpose of the article is to determine the current state, opportunities and prospects for the digitalization of the Russian system of (higher) education while maintaining the existing approach to state regulation of this process and developing a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ed08a329ee14b3faeb387c25fee39c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences; 12/8/2020, Vol. 87, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kagermazova Laura, Masaeva Zarema
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 172, p 01022 (2023)
The article substantiates the relevance of the need to create an online platform for distance learning, which allows to support students with special educational needs. The problematic issues voiced by school teachers during the transition to distanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cb4f4b1517149f2b90b30b60513ef20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 273, p 10012 (2021)
Today, in the era of globalization of modern society, it is important to create a favorable environment for the younger generation. The presence of fears in children at preschool age prevents favorable mental development. This paper reflects the resu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f4ee98683dd4a8e867577db1beddaf1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.