Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"Kadmon, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
4th Research in Medical Education (RIME) Symposium 2015; 20150319-20150321; München; DOCS1A4 /20150312/
Introduction: Doctors with different personalities tend to develop different competencies [ref:1] and choose different primary-care or specialised careers [ref:2]. These tendencies may partly be anticipated during admission to medical school [ref:2].
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c4e7df30e60c7df388de412e865a8a6
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 33, Iss 1, p Doc7 (2016)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 33; DOC7 /20160215/
GMS Journal for Medical Education, Vol 33, Iss 1, p Doc7 (2016)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 33; DOC7 /20160215/
Background: Admission to undergraduate medical training in Germany occurs by central and local pathways. Central admission includes two distinct groups: Students with top school-leaving grades (best-SLG group) and students with inferior school-leavin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.