Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Kadir Z"'
Autor:
Halil İbrahim Turhan, Kadir Zeki
Publikováno v:
Kocatepe İslami İlimler Dergisi, Vol 7, Iss 1, Pp 190-212 (2024)
Hadis metodolojisinde sahih, hasen ve zayıf diye yapılan temel sınıflandırmalarda, zayıf olarak nitelenen hadislerin kapsadığı alan geniş bir çeşitliliği barındırmaktadır. Söz konusu taksimde isnad zincirindeki kopukluklar nedeniyle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a438dc0064a4fa6ae1e248f87bb47d3
Autor:
Sobri Normidatul Salwa, Hudha Khisbullah, Kadir Zulkiffli Abd, Amer Noor Hafizah, Ahmad Ku Zarina Ku, Rahmat Mohd Sabirin
Publikováno v:
Journal of the Mechanical Behavior of Materials, Vol 33, Iss 1, Pp 1604-13 (2024)
Magnetorheological elastomers (MREs) are intelligent materials that exhibit changes in their properties when exposed to a magnetic field. By applying a magnetic field during the curing process, MRE can be made anisotropic. This study focuses on optim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12e394f5ee2e40c3a01acbf22b61ef37
Autor:
Karam, D. S., Ibrahim, Z., Rani, R., Wahid, A. R. A., Kadir, Z. A., Salleh, M. S. A., Abdul-Hamid, H., Rajoo, K. S., Ibrahim, M. H. M., Azhar, M. A. A., Zulperi, D., Abdu, A.
Publikováno v:
Malaysian Journal of Soil Science; Dec2022, Vol. 26, p1-16, 16p
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1996 Nov 01. 313(7066), 1169-1174.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29733425
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Emerging Markets Journal, Vol 11, Iss 2, Pp 8-15 (2021)
The purpose of creating a brand image profile is to measure the brand perception of consumers considering brand attributes. Thus, marketing decisions can be made based on the brand's strengths and weaknesses by determining them. The brand image profi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e03dab24b40c432a8765d16228b3bfb5
Publikováno v:
Inflammopharmacology. Jun2008, Vol. 16 Issue 3, p151-153. 3p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.