Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Kadie, C"'
Autor:
Heckerman D, Harrigan R, Brockman MA, Kadie C, Henry LM, Hartman K, Brumme ZL, Brumme CJ, Carlson J, Berger CT, Brander C
Publikováno v:
Retrovirology, Vol 6, Iss Suppl 3, p P270 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa6a8a3fc2e24739a41c2b59cf97461c
Autor:
Richard H. Wilson, Kadie C. Sharrett
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Audiology. 28(1)
Two previous experiments from our laboratory with 70 interrupted monosyllabic words demonstrated that recognition performance was influenced by the temporal location of the interruption pattern. The interruption pattern (10 interruptions/sec, 50% dut
Autor:
Carlson, J, Brumme, Z, Rousseau, C, Brumme, C, Matthews, P, Kadie, C, Mullins, J, Walker, B, Harrigan, R, Goulder, P, Heckerman, D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4bbf437d2ee8b2f75aaaac8baf74fdeb
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:c84b1b57-8bee-4baf-8d5f-86591e12b766
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:c84b1b57-8bee-4baf-8d5f-86591e12b766
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TISSUE ANTIGENS. 72(3)
Autor:
Listgarten, J, Brumme, Z, Kadie, C, Xiaojiang, G, Walker, B, Carrington, M, Goulder, P, Heckerman, D
Publikováno v:
HUMAN IMMUNOLOGY. 69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson, Richard H., Sharrett, Kadie C.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Background: Two previous experiments from our laboratory with 70 interrupted monosyllabic words demonstrated that recognition performance was influenced by the temporal location of the interruption pattern. The interruption pattern (10 interruptions/
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10723