Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Kachel, Gregor"'
This paper is the first to examine the motivational disposition of Nepalese learners of L2 English. Based on an adapted version of the questionnaire in (Kormos, Judit & Kata Csizér. 2008. Age-related differences in motivation of learning English as
Externí odkaz:
https://ul.qucosa.de/id/qucosa%3A92128
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A92128/attachment/ATT-0/
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A92128/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Dec . 116(51), 26072-26077.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26863956
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology January 2021 201
Autor:
Kachel, Gregor1,2 (AUTHOR) gregor.kachel@gmail.com, Moore, Richard3 (AUTHOR), Hepach, Robert4 (AUTHOR), Tomasello, Michael2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jul/Aug2021, Vol. 92 Issue 4, pe635-e652. 18p. 3 Color Photographs, 3 Graphs.
Publikováno v:
Signals; Sep2024, Vol. 5 Issue 3, p474-475, 2p
Autor:
Kachel, Gregor
We investigate young children’s comprehension of deictic reference in the graphic domain. Three-, and four-year-old children are presented with an object-choice-task in which a cartoon agent is providing cues to help participants choose between two
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::99728fe487a54cab9f45e2b37067efa7
Autor:
Kachel, Gregor
This study investigates whether young children can read asymmetric graphic displays (i.e. arrow-like symbols; see illustrations) as pointing to one of two targets in an object-choice-task.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d1ac3144aad7f546f98a41ec9237221c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.