Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kağızmanlı, Türkan Berrin"'
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 15:2540-2544
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 15:2505-2509
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 23 167-180
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
This research was conducted in order to find out the opinions of preservice mathematics teachers regarding the use of dynamic mathematics software in computer assisted mathematics instruction course. The research, which was designed as a case study,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::f9cf6fb7eda7bab01d17ac7b636b2be6
https://dergipark.org.tr/tr/pub/mkusbed/issue/19550/208256
https://dergipark.org.tr/tr/pub/mkusbed/issue/19550/208256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Buca Faculty of Education Journal / Buca Egitim Fakültesi Dergisi; 2013, Issue 35, p33-50, 18p
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 2
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 11, Iss 2, p 0 (2015)
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 11, Iss 2, p 0 (2015)
The aim of this study is to examine the effect of a dynamic mathematics software on preservice teachers’ opinions about the use of interactive whiteboard technology in their classrooms. The research was designed as a case study, with emphasis on qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3472ef4774aaf6903004e445c2b473c6
https://hdl.handle.net/20.500.12697/1134
https://hdl.handle.net/20.500.12697/1134