Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"KUSH, JOSEPH M."'
While there is an emergence of research investigating the educational impacts of the COVID-19 pandemic, empirical studies assessing teacher mental health throughout the pandemic have been scarce. Using a large national dataset, the current study firs
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.01547
Publikováno v:
In Journal of School Psychology June 2023 98:61-77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larson, Kristine E., Bottiani, Jessika H., Pas, Elise T., Kush, Joseph M., Bradshaw, Catherine P.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology December 2019 77:152-167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Musci, Rashelle J.1 (AUTHOR) rmusci1@jhu.edu, Kush, Joseph M.2 (AUTHOR), Pas, Elise T.1 (AUTHOR), Bradshaw, Catherine P.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Experimental Education. Jul2024, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology October 2018 70:74-88
Publikováno v:
Journal of Experimental Education. 2022, Vol. 90 Issue 3, p673-692. 20p. 9 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.