Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"KURT, DIDEM"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2021 38(4):817-837
Autor:
Kurt, Didem1 (AUTHOR) d.kurt@northeastern.edu, Gino, Francesca2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Mar2023, Vol. 51 Issue 2, p463-479. 17p.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology September 2018 78:116-124
Autor:
Kurt, Didem1 (AUTHOR) d.kurt@northeastern.edu, Kurt, Ahmet C.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. Sep2021, Vol. 55 Issue 3, p821-846. 26p. 6 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Kurt, Didem1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2020, Vol. 48, p1000-1005. 6p.
Autor:
Kurt, Didem1 dkurt@bu.edu, Hulland, John2 jhulland@uga.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Sep2013, Vol. 77 Issue 5, p57-74. 18p. 2 Diagrams, 6 Charts.
Autor:
KURT, DIDEM1 (AUTHOR) dkurt@bu.edu, INMAN, J. JEFFREY2 (AUTHOR) jinman@katz.pitt.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2013, Vol. 40 Issue 1, p78-89. 12p. 6 Charts.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2011, Vol. 48 Issue 4, p741-754. 14p. 6 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Kurt, Didem, Deniz, Nazik Dinçtopal
Publikováno v:
Languages
Volume 8
Issue 1
Pages: 38
Volume 8
Issue 1
Pages: 38
The immediately preverbal position has been argued to be the default focus position in Turkish. In absence of any overt focus markers, the constituent in this position is considered to carry sentential stress and neutral information for canonical wor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.