Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"KOSHIBA, Kenta"'
Publikováno v:
高等教育フォーラム. 13:27-35
Weimer(2013)は、学習者主体のLearner-Centered Approach を授業で実現するために必要な5つの鍵を提案した。このWeimer(2013)が提唱する5つの鍵に関して、Holsworth et.al.(2016)では実際の授業で5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KOSHIBA, Kenta
Publikováno v:
京都産業大学論集. 人文科学系列. 52:195-213
This paper explores the effectiveness of dialogue interpreting tasks as a means of developing bilingual learners’ translanguaging abilities: the flexible and creative use of bilingual resources. To this end, it examines how three Japanese-English b
Autor:
KOSHIBA, Kenta
Publikováno v:
京都産業大学論集. 人文科学系列. 52:173-193
This paper explores the language identities of three Japanese-English bilinguals who were enrolled in a Japanese heritage language class at an Australian university. Based on narratives collected though a series of semi-structured interviews with the
Publikováno v:
京都産業大学論集. 人文科学系列. 49:241-265
This paper introduces the idea of adopting a Learner-Centered Approach into second language teaching in Japan. First, it discusses the importance and effectiveness of Learner-Centered Approach based on the previous research. Then, it presents three c
Autor:
Koshiba, Kenta
A steady rise in the Japanese population in Australia has been contributing to an increase in the number of heritage learners enrolling in Japanese language classrooms. However, past studies on this group of students, especially in Australia, have ty
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dc0ab5c93346081e24fd343870c2d268
Autor:
Koshiba, Kenta
for presentation at ALAA2016 conference.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::07051790e38498a43488ff80a2c3f3ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koshiba, Kenta, Kurata, Naomi
Publikováno v:
Japanese Studies; Dec2012, Vol. 32 Issue 3, p357-375, 19p