Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"KOEBEL, KOURTNEY"'
Publikováno v:
Canadian Public Policy / Analyse de Politiques, 2021 Jun 01. 47(2), 316-333.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27034157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KOEBEL, KOURTNEY, POHLER, DIONNE
Publikováno v:
Canadian Public Policy / Analyse de Politiques, 2019 Sep 01. 45(3), 283-309.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26787031
Autor:
BAKER, MICHAEL1,2 baker@chass.utoronto.ca, KOEBEL, KOURTNEY1,3 kourtney.koebel@utoronto.ca, STABILE, MARK3,4 mark.stabile@insead.edu
Publikováno v:
AEA Papers & Proceedings. May2024, Vol. 114, p429-434. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Public Policy / Analyse de Politiques, 2018 Dec 01. 44(4), 447-457.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26585565
Autor:
KOEBEL, KOURTNEY, SCHIRLE, TAMMY
Publikováno v:
Canadian Public Policy / Analyse de Politiques, 2016 Mar 01. 42(1), 49-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24883698
Publikováno v:
School of Public Policy Publications. Jun2021, Vol. 14 Issue 18, preceding p1-31. 32p.
Autor:
Koebel, Kourtney (AUTHOR), Pohler, Dionne (AUTHOR) dionne.pohler@utoronto.ca
Publikováno v:
Industrial Relations. Oct2020, Vol. 59 Issue 4, p503-531. 29p. 10 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Dhuey, Elizabeth, Koebel, Kourtney
There is a widely held belief that older students, by virtue of being more mature and readier to learn at school entry, may have better academic, employment, and earnings outcomes compared to their younger counterparts. There are understated, albeit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::33efeafaa105ee29429baf8355a14ad2
https://hdl.handle.net/10419/260695
https://hdl.handle.net/10419/260695