Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"KNEZEK, GERALD"'
Publikováno v:
In Computers & Education February 2023 193
Autor:
Knezek, Gerald, Christensen, Rhonda
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Feb 01. 68(1), 137-162.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727432
Autor:
Scott, Jennifer L.1,2 (AUTHOR) jennifer.scott@unt.edu, Knezek, Gerald1 (AUTHOR), Poirot, James R.1 (AUTHOR), Lin-Lipsmeyer, Lin3 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jan2023, Vol. 67 Issue 1, p54-67. 14p.
Autor:
Knezek, Gerald1, Gibson, David2 david.c.gibson@curtin.edu.au, Christensen, Rhonda1, Trevisan, Ottavia3, Carter, Morgan4
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jan2023, Vol. 54 Issue 1, p126-141. 16p. 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Erstad, Ola Andres, Cernochova, Miroslava, Knezek, Gerald, Furuta, Takahisa, Takami, Kyosuke, Liang, Changhao
Publikováno v:
Erstad, Ola Andres Cernochova, Miroslava Knezek, Gerald Furuta, Takahisa Takami, Kyosuke Liang, Changhao . Social and Emotional Modes of Learning Within Digital Ecosystems: Emerging Research Agendas.. Technology, Knowledge and Learning. 2024, 29(3)
Technology, Knowledge and Learning
Technology, Knowledge and Learning
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/114089
Autor:
Christensen, Rhonda, Knezek, Gerald
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior January 2018 78:379-388
Autor:
Christensen, Rhonda, Knezek, Gerald
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior November 2017 76:112-121
Autor:
Peterman, Karen, Kermish-Allen, Ruth, Knezek, Gerald, Christensen, Rhonda, Tyler-Wood, Tandra
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2016 Dec 01. 25(6), 833-846.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45151290
Autor:
Voogt, Joke1 (AUTHOR) j.m.voogt@uva.nl, Knezek, Gerald2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Aug2021, Vol. 69 Issue 4, p2083-2089. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.