Zobrazeno 1 - 10
of 337
pro vyhledávání: '"KING, NATALIE"'
Autor:
King, Natalie, Tarocco, Francesca
Publikováno v:
Lagoonscapes, Vol 3, Iss 2, Pp - (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad92b07a9c0c4422876660575ff3c2d3
Autor:
King, Natalie
According to the CDC, the prevalence of diabetes has increased from 3.3% in 2004 to over 10.1% by 2019 (Prevalence of Diagnosed Diabetes). The United States Department of Agriculture (USDA) recommends that total fat intake should be between 20 - 35%
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/46426
Autor:
King, Natalie E.1 (AUTHOR), Courtney, Jo-Maree1 (AUTHOR), Brown, Lachlan S.1 (AUTHOR), Fortune, Alastair J.2 (AUTHOR), Blackburn, Nicholas B.2 (AUTHOR), Fletcher, Jessica L.2 (AUTHOR), Cashion, Jake M.1 (AUTHOR), Talbot, Jana3 (AUTHOR), Pébay, Alice4,5 (AUTHOR), Hewitt, Alex W.1,2,4,5,6 (AUTHOR), Morris, Gary P.1 (AUTHOR), Young, Kaylene M.2 (AUTHOR), Cook, Anthony L.3 (AUTHOR), Sutherland, Brad A.1 (AUTHOR) brad.sutherland@utas.edu.au
Publikováno v:
Stem Cell Research & Therapy. 3/3/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brennan, Cathy, Saraiva, Sonia, Mitchell, Elizabeth, Melia, Richard, Campbell, Lydia, King, Natalie, House, Allan
Publikováno v:
Journal of Public Mental Health, 2022, Vol. 21, Issue 1, pp. 57-69.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMH-09-2021-0118
Publikováno v:
The Science Teacher, 2021 Mar 01. 88(4), 24-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27135483
Autor:
Lloyd, Kelly E., Hall, Louise H., King, Natalie, Thorneloe, Rachael J., Rodriguez-Lopez, Rocio, Ziegler, Lucy, Taylor, David G., MacKenzie, Mairead, Smith, Samuel G.
Publikováno v:
In Preventive Medicine January 2022 154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.