Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"KILIÇKAYA, Ferit"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KILIÇKAYA, Ferit1 ferit.kilickaya@gmail.com
Publikováno v:
Balikesir University Journal of Social Sciences Institute. Dec2018, Vol. 21 Issue 40, p159-181. 23p.
Autor:
UZUN, Ayşenur, KILIÇKAYA, Ferit
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 3 680-708
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın University Journal of Faculty of Education
One of the most important dynamics of the educational setting all over the world is examinations, and some of those are English tests. In Turkey, English tests for the students preparing for the high schools were included in the national exams with t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::2bcd605bc8f22b57fc672949789ec929
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/57134/732132
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/57134/732132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KILIÇKAYA, Ferit1 ferit.kilickaya@gmail.com, KRAJKA, Jarosław2 jaroslaw.krajka@swps.edu.pl, LATOCH-ZIELIŃSKA, Małgorzata3 gosialz@poczta.onet.pl
Publikováno v:
Usak University Journal of Social Sciences / Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2014, Vol. 7 Issue 3, p165-185. 21p.
Autor:
UZUN, Ayşenur, KILIÇKAYA, Ferit
Publikováno v:
Bartin University Journal of Faculty of Education; Oct2020, Vol. 9 Issue 3, p680-708, 29p
Publikováno v:
Cilt: 1 Sayı: 3; Volume: 1, Issue: 3 11-15
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
This study is designed to explore how literature lessons are perceived by pre-service English language teaching (ELT) students and discusses the findings in terms of student perceptions and educational objectives. The participants were 30 Turkish EFL