Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"KIDWELL, BLAIR"'
Autor:
Jones, Niusha (AUTHOR) niushajones@boisestate.edu, Kidwell, Blair (AUTHOR), Hamby, Anne (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2024, Vol. 61 Issue 2, p330-348. 19p.
Autor:
Kidwell, Blair L.
The focus of this research is to examine the impact of emotional intelligence on consumer decision making. Several research goals are presented: 1) to develop and test a practical domain-specific scale of emotional ability, 2) to identify the influen
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/11172
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05082004-161747
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05082004-161747
Autor:
Hasford, Jonathan (AUTHOR) jhasford@utk.edu, Kidwell, Blair (AUTHOR), Hardesty, David M (AUTHOR), Farmer, Adam (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2022, Vol. 49 Issue 1, p112-131. 20p. 2 Diagrams, 3 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Kidwell, Blair1 (AUTHOR) blair.kidwell@unt.edu, Hasford, Jonathan2 (AUTHOR) jhasford@utk.edu, Turner, Broderick3 (AUTHOR) brodericklt@vt.edu, Hardesty, David M.4 (AUTHOR) david.hardesty@uky.edu, Zablah, Alex Ricardo5 (AUTHOR) azablah@utk.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Nov2021, Vol. 85 Issue 6, p141-161. 21p. 2 Diagrams, 5 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 151:609-622
Autor:
Alvarado-Karste, Diego, Kidwell, Blair
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 4, pp. 637-653.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-09-2019-2573
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kidwell, Blair1 (AUTHOR) blair.kidwell@unt.edu, Lopez-Kidwell, Virginie2 (AUTHOR) virginie.kidwell@unt.edu, Blocker, Christopher3 (AUTHOR) chris.blocker@colostate.edu, Mas, Erick M4 (AUTHOR) erick.mas@vanderbilt.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2020, Vol. 47 Issue 2, p215-236. 22p. 2 Diagrams, 1 Chart, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2019 103:195-205