Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"KIBRISLIOĞLU UYSAL, Nermin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Vol 8, Iss 4, Pp 373-390 (2017)
Volume: 8, Issue: 4 373-390
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Volume: 8, Issue: 4 373-390
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Araştırmada, sosyoekonomik düzeyve okuma becerisinin cinsiyete dayalı DMF’nin ortaya çıkmasına etkisi amaçlanmıştır.Bu kapsamda PISA 2015 fen uygulamasında yer alan maddelerin ele alınan dokuzülkede cinsiyete göre değişen madde fon
Autor:
FER, Seval, KELECİOĞLU, Hülya, ÇOBANOĞLU AKTAN, Derya, GELMEZ BURAKGAZİ, Sevinç, ÖZDİYAR, Özlenen, UYSAL, Funda, KIBRISLIOĞLU UYSAL, Nermin, UYSAL, İbrahim, ERTUNA, Levent
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 2 234-246
Yükseköğretim Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
The aim of the present study is to analyze the School of Education and Department of Educational Sciences' curricula (program and course information packages) with respect to the Bologna process. Designed in line with phenomenology, the study focuses
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ccaf1ed7d63d2ead4299af1317f859b7
https://dergipark.org.tr/tr/pub/yuksekogretim/issue/47943/607448
https://dergipark.org.tr/tr/pub/yuksekogretim/issue/47943/607448
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; 2020 Special Issue, Vol. 35, p1-5, 5p
Publikováno v:
Kastamonu Education Journal / Kastamonu Eğitim Dergisi; Jul2018, Vol. 26 Issue 4, p1195-1206, 12p
Autor:
TUZGÖL DOST, Meliha1 mtuzgol@hacettepe.edu.tr, AYTAÇ, Mert2 maytac@bingöl.edu.tr, KIBRISLIOĞLU UYSAL, Nermin3 nkibrislioglu@hacettepe.edu.tr
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Jul2019, Vol. 18 Issue 71, p1146-1165. 20p.