Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"KHANI, HAMED"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teaching-learning in clinical education based on epistemological orientations: A multi-method study.
Autor:
Khani, Hamed1 (AUTHOR) hkhani95@sbmu.ac.ir, Ahmady, Soleiman1 (AUTHOR), Sabet, Babak2 (AUTHOR), Namaki, Ali1 (AUTHOR), Zandi, Shirdel3 (AUTHOR), Niakan, Somayeh4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/30/2023, Vol. 18 Issue 11, p1-24. 24p.
Publikováno v:
Family Medicine & Primary Care Review; 2024, Vol. 26 Issue 3, p357-382, 26p
Autor:
Habibi, Amin, Shokri, Taiebe, Sabet, Babak, Rezaeizadeh, Hossein, Khani, Hamed, Nasouri, Fatemeh
Publikováno v:
Traditional & integrative Medicine; Summer2024, Vol. 9 Issue 3, p275-282, 8p
Autor:
Sabet, Babak1, Khani, Hamed2, Namaki, Ali3, Habibi, Amin2 amin28@gmail.com, Rajabzadeh, Somayeh4, Shafiekhani, Sajad5
Publikováno v:
Research & Development in Medical Education. 2023, Vol. 12 Issue 1, p1-6. 6p.
Autor:
Sabet, Babak, Namaki, Ali, Khani, Hamed, Kohan, Noushin, Hashemi, Hanieh Zehtab, Khojasteh, Arash
Publikováno v:
Shiraz E Medical Journal; Jan2024, Vol. 25 Issue 1, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fazli Khani, Hamed, Back, Stefan
Publikováno v:
In Journal of Structural Geology April 2015 73:18-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmady, Soleiman, Khani, Hamed
Publikováno v:
Education Research International.
Teaching as the center of every curriculum is a set of actions undertaken to create and facilitate student learning. In recent years, the number of qualitative studies of effective teaching in clinical education of undergraduate medical education has