Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"KETHÜDA, Önder"'
Autor:
Kethüda, Önder1 (AUTHOR) dr.onder.kethuda@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jan-Jun2023, Vol. 33 Issue 1, p97-123. 27p. 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Kethüda, Önder1 (AUTHOR) onderkethuda@duzce.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jul-Dec2024, Vol. 34 Issue 2, p736-753. 18p.
Autor:
Kethüda, Önder1 onderkethuda@duzce.edu.tr, Dil, Emre2 emre.dil@americantime.com.tr, Öncü, Mehmet Akif3 mehmetakifoncu@duzce.edu.tr
Publikováno v:
Istanbul Business Research. 2023, Vol. 52 Issue 3, p543-663. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bilgin, Yusuf1 (AUTHOR), Kethüda, Önder2 (AUTHOR) onderkethuda@duzce.edu.tr
Publikováno v:
Voluntas: International Journal of Voluntary & Nonprofit Organizations. Oct2022, Vol. 33 Issue 5, p1091-1102. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kethüda, Önder
Süpermarket zincirleri, sağladığı yüksek karlılık dolayısıyla bütün ürün kategorilerindeulusal markalara alternatif olarak kendi özel markalı ürünlerini sunmaktadır. Özel markalıürünlerin payını daha da artırmak isteyen süp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3147::c74ccbea29ecf50e7acc2f9d5e5d093f
https://hdl.handle.net/20.500.12684/9390
https://hdl.handle.net/20.500.12684/9390
Autor:
KETHÜDA, Önder
Publikováno v:
Volume:, Issue: 1 78-87
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Fiyat ve kalite, yükseköğretim pazarlamasının en önemli unsurlarından ikisidir. Kalitenin tüm mamul ve hizmetler için çekiciliği artıran bir nitelik olduğu genel kabul görmektedir. Bunun yanında, fiyatın çekicilik üzerindeki etkisi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b5be18a4dd5a6467176c20973094ba9
https://hdl.handle.net/20.500.12684/9386
https://hdl.handle.net/20.500.12684/9386
Autor:
KETHÜDA, Önder1 onderkethuda@duzce.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Economic & Social Research. guz2018, Vol. 14 Issue 2, p201-217. 17p.