Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"KERNEŽA, MAJA"'
Autor:
Kerneža, Maja, Kordigel Aberšek, Metka
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 80(6):836-850
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086631
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 21(5):836-848
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1072855
Autor:
KERNEŽA, MAJA, SAKSIDA, IGOR
Publikováno v:
CEPS Journal; 2024, Vol. 14 Issue 1, p199-224, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KERNEŽA, MAJA
Publikováno v:
Journal of Elementary Education / Revija za Elementarno Izobraževanje; Mar2023, Vol. 16 Issue 1, p93-106, 14p
Autor:
Kerneža, Maja, Košir, Katja
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, vol. 6, no. 2, pp. 125-149, 2016.
The aim of the present study was to examine the effect of the systematic use of comics as a literary-didactic method to reduce gender differences in reading literacy and reading motivation at the primary level of education. It was assumed that the us
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::6838e760c4589152e8b0719443d4d5d1
https://dk.um.si/Dokument.php?id=114135&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=114135&dn=
Autor:
Kerneža, Maja
Publikováno v:
Maribor
Doktorska disertacija obravnava uporabo stripa kot literarnodidaktične metode dela za zmanjšanje razlik med spoloma v bralni pismenosti na razredni stopnji šolanja. Razlike med spoloma se v šolskem okolju pogosto pojavljajo, tudi na področju bra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::cf673622ecfeda2b0c6c474ecb7e9517
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/22770184?lang=sl
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/22770184?lang=sl
Autor:
Kerneža, Maja, Košir, Katja
Publikováno v:
CEPS Journal 6 (2016) 2, S. 125-149
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 6, Iss 2 (2016)
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 6, Iss 2, Pp 125-149 (2016)
CEPS journal
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 6, Iss 2 (2016)
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 6, Iss 2, Pp 125-149 (2016)
CEPS journal
The aim of the present study was to examine the effect of the systematic use of comics as a literary-didactic method to reduce gender differences in reading literacy and reading motivation at the primary level of education. It was assumed that the us
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a82dc166574a949b7930db27a589d439
http://www.pedocs.de/volltexte/2016/12298/pdf/cepsj_2016_2_Kerneza_Kosir_Comics_as_a_literary.pdf
http://www.pedocs.de/volltexte/2016/12298/pdf/cepsj_2016_2_Kerneza_Kosir_Comics_as_a_literary.pdf
Autor:
Kerneža, Maja, Kordigel Aberšek, Metka
Publikováno v:
Revija za elementarno izobraževanje, vol. 7, no. 2, pp. 129-145, 2014.
Pri usvajanju bralne pismenosti so uspešnejše deklice. Strip bi lahko dečkom kot metoda interpretacije omogočal globlje zaznavanje, razumevanje in vrednotenje mladinskega literarnega besedila ter jim pomagal izraziti svoje literarnorecepcijsko do
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::f302f20c1530c77675c4c77f3efe20bc
https://dk.um.si/Dokument.php?id=119312&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=119312&dn=
Autor:
Kerneža, Maja, Kordigel Aberšek, Metka
Publikováno v:
Revija za elementarno izobraževanje
In the acquisition of reading skills girls are more successful than boys. As a method of interpretation comics could allow boys a deeper perception, understanding and evaluation of youth literary texts, and help them to express their literary percept
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3825::ef3e83c05a488e0e18a45a3b4846ee6a
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZOLZK2NW
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZOLZK2NW