Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"KELLY, ROBIN"'
Publikováno v:
In Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics September 2019 119(9) Supplement 2:S15-S17
Autor:
Burke, Ingrid C., Lauenroth, William K., Vinton, Mary Ann, Hook, Paul B., Kelly, Robin H., Epstein, Howard E., Aguiar, Martin R., Robles, Marcos D., Aguilera, Manuel O., Murphy, Kenneth L., Gill, Richard A.
Publikováno v:
Biogeochemistry, 1998 Aug 01. 42(1/2), 121-143.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1469342
Autor:
Kelly, Robin H., Burke, Ingrid C.
Publikováno v:
Ecology, 1997 Jun 01. 78(4), 1256-1261.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2265875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Soil Organic Matter and Nutrient Availability Responses to Reduced Plant Inputs in Shortgrass Steppe
Publikováno v:
Ecology, 1996 Dec 01. 77(8), 2516-2527.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2265750
Autor:
Schimel, David, Melillo, Jerry, Tian, Hanqin, McGuire, A. David, Kicklighter, David, Kittel, Timothy, Rosenbloom, Nan, Running, Steven, Thornton, Peter, Ojima, Dennis, Parton, William, Kelly, Robin, Sykes, Martin, Neilson, Ron, Rizzo, Brian
Publikováno v:
Science, 2000 Mar . 287(5460), 2004-2006.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3074892
Publikováno v:
In Journal of Microbiological Methods January 2013 92(1):73-78
Study of necessary skill areas and perceived skill deficits in Australian educational administrators
Autor:
Kelly, Robin B.
This field study is the result of observations of stress and disquiet among educational administrators. Two survey instruments, one to a population of A.C.E.A. members in five states and two territories of Australia, and a refined survey to administr
Externí odkaz:
http://erl.canberra.edu.au./public/adt-AUC20060807.152031
Autor:
Kelly, Robin, Corfield, Bob
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1999 Mar . 318(7186), 813-813.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25184088
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.