Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"KAYİŞ, Ahmet Rıfat"'
Autor:
KAYİŞ, Ahmet Rıfat1 arkayis@kastamonu.edu.tr
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling. Oct2022, Vol. 50 Issue 5, p791-804. 14p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Öztürk AKCAOĞLU, Mustafa1 ozturk@kastamonu.edu.tr, KAYİŞ, Ahmet Rıfat2
Publikováno v:
Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Autumn2021, Vol. 50 Issue 2, p1241-1262. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kayiş, Ahmet Rıfat, Satici, Seydi Ahmet, Yilmaz, Muhammet Fatih, Şimşek, Didem, Ceyhan, Esra, Bakioğlu, Fuad
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior October 2016 63:35-40
Autor:
Kayiş, Ahmet Rıfat1 arkayis@kastamonu.edu.tr, Akcaoğlu, Mustafa Öztürk1
Publikováno v:
Current Issues in Personality Psychology. 2021, Vol. 9 Issue 3, p215-228. 14p.
Publikováno v:
Volume: 13, Issue: 5 109-131
e-International Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-International Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
How the mental health of individuals is affected by the living conditions brought about the COVID-19 pandemic has become an important research topic. Education has been one of the most affected areas in this period, and educational activities have st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::982225d0dcc0b81b3f89273dfc725e22
https://dergipark.org.tr/tr/pub/e-ijer/issue/73267/1134080
https://dergipark.org.tr/tr/pub/e-ijer/issue/73267/1134080
Autor:
Akçay, Arif, Kayiş, Ahmet Rıfat
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Online Learning (JETOL); 2023, Vol. 6 Issue 1, p33-47, 15p
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 5:579-584
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.