Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"KARSKENS, MACHIEL"'
Autor:
Karskens, Machiel, author
Publikováno v:
Alterity, Identity, Image: Selves and Others in Society and Scholarship. :75-90
Publikováno v:
Metaphilosophy, 2014 Apr 01. 45(2), 288-318.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24441797
Autor:
Karskens, Machiel
Publikováno v:
LIMES: Cultural Regionalistics. (2):186-198
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=122022
Autor:
Karskens, Machiel
Proefschrift--Wijsbegeerte--Katholieke universiteit Nijmegene, 1986.
Le vol. 2 contient des appendices, des notes, des bibliogr. et des résumés. Bibliogr. de M. Foucault p. 355-374. Bibliogr. p. 375-388. N° de : "Te elfder ure", ISSN 0165-7
Le vol. 2 contient des appendices, des notes, des bibliogr. et des résumés. Bibliogr. de M. Foucault p. 355-374. Bibliogr. p. 375-388. N° de : "Te elfder ure", ISSN 0165-7
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb39216135j
Autor:
Karskens, Machiel
Publikováno v:
Algemeen Nederlands Tijdschrift voor Wijsbegeerte; 2023, Vol. 115 Issue 1, p46-59, 14p
Autor:
Karskens, Machiel, author1
Publikováno v:
Thomas Hobbes: His View of Man: Proceedings of the Hobbes symposium at the International School of Philosophy in the Netherlands (Leusden, September 1979). :45-56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Dec2014, Vol. 54 Issue 4, p787-804. 18p.
Autor:
Karskens, Machiel
Publikováno v:
Archiv für Begriffsgeschichte, 1992 Jan 01. 35, 214-256.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24363024
Autor:
Kienstra, Natascha, Imants, Jeroen, Karskens, Machiel, van der Heijden, Peter G. M., Leerstoel Heijden, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences
Publikováno v:
PLoS One, 10, 9, pp. 1-23
PLoS One, 10, 1-23
PLOS ONE, 10(9):e0137590, 1-23. PUBLIC LIBRARY SCIENCE
PLoS ONE
PLoS One, 10(9). Public Library of Science
PLoS ONE, Vol 10, Iss 9, p e0137590 (2015)
PLoS One, 10, 1-23
PLOS ONE, 10(9):e0137590, 1-23. PUBLIC LIBRARY SCIENCE
PLoS ONE
PLoS One, 10(9). Public Library of Science
PLoS ONE, Vol 10, Iss 9, p e0137590 (2015)
An important aim of teaching philosophy in Dutch secondary schools is to learn about philosophy (i.e., the great philosophers) by doing philosophy. We examined doing philosophy and focused specifically on the relationship between student learning act
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6dbb530dbe2e00c254e239758952fa6c
https://eprints.soton.ac.uk/381207/
https://eprints.soton.ac.uk/381207/