Zobrazeno 1 - 10
of 1 059
pro vyhledávání: '"KARLSSON, THOMAS"'
Despite the interest in the neuroimaging of working memory, little is still known about the neurobiology of complex working memory in tasks that require simultaneous manipulation and storage of information. In addition to the central executive networ
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-92318
Autor:
Vigren, Patrick, Tisell, Anders, Engström, Maria, Karlsson, Thomas, Dahlqvist Leinhard, Olof, Lundberg, Peter, Landtblom, Anne-Marie
Background Kleine Levin Syndrome (KLS) is a rare disorder of periodic hypersomnia and behavioural disturbances in young individuals. It has previously been shown to be associated with disturbances of working memory (WM), which, in turn, was associate
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-85927
Neural networks underpinning working memory demonstrate sign language specific components possibly related to differences in temporary storage mechanisms. A processing approach to memory systems suggests that the organisation of memory storage is rel
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-91770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karlsson, Thomas, Morley, Jenny
The aim of this study is to examine how boys, in the context of honour, are perceived by teachers and what kind of efforts are being taken in specific situations. The study is based on seven qualitative interviews with high school teachers, from four
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-150581
Autor:
Karlsson, Thomas, author
Publikováno v:
Western Esotericism in Scandinavia. 1:218-227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.