Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"KARATAS, Sercin"'
Autor:
ARTSIN, Murat, LUY, Zehra, BAKIRCI, Funda, KARATAS, Sercin, YONDEMIR CALISKAN, Neslihan, SANLI, Melis
Publikováno v:
Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE); Oct2024, Vol. 25 Issue 4, p163-184, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Omeroglu, Esra, Sarikaya, Rabia, Daglioglu, H. Elif, Cakmak, Ebru Kilic, Karatas, Sercin, Bulut, Safiye Arici, Sahin, M. Gulsah, Sabanci, Osman, Kukul, Volkan, Dogan, Aysun Turupcu, Basit, Osman
Publikováno v:
International Journal of Early Childhood Special Education; Jun2017, Vol. 9 Issue 1, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karatas, Sercin
Publikováno v:
Journal of Educational Sciences & Practices; Jun2003, Vol. 2 Issue 3, p92-104, 13p
Autor:
Aysun Turupcu Dogan, Osman Sabanci, Serçin Karataş, Melek Gülşah Şahin, Esra Ömeroğlu, Ebru Kiliç Çakmak, Volkan Kukul, Safiye Sarici Bulut, Hacer Elif Dağlıoğlu
WOS: 000470754500004 The aim is to develop a scale to demonstrate the instructional approaches that teachers apply in inclusive preschool classrooms, where typically developed and talented/gifted children are educated together. A total of 156 teacher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38436c7a4baa30eb2f835be892dc81b5
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/def85ddb-b348-48ec-8daf-2ec6537bf5d0/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/def85ddb-b348-48ec-8daf-2ec6537bf5d0/oai
Autor:
Serçin Karataş, Volkan Kukul
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 18, Iss 1, Pp 151-164 (2019)
WOS: 000465118500007 The aim of this study is to develop a self-efficacy measuring tool that can predict the computational thinking skill that is seen as one of the 21st century's skills. According to literature review, an item pool was established a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::041677af1e0d5cccc71167ebe15ccf6f
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/9c046af5-071d-4f0a-9153-81dd9777784d/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/9c046af5-071d-4f0a-9153-81dd9777784d/oai