Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"KARAHAN, Engin"'
Publikováno v:
Science Insights Education Frontiers; 2024, Vol. 24 Issue 1, p3835-3857, 23p
Autor:
Yılmaz, Remzi1 remziyilmaz065@gmail.com, Karahan, Engin2 enginka@metu.edu.tr
Publikováno v:
Gümüshane University Journal of Social Sciences (GUSBID) / Gümüshane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (GUSBID). 2023, Vol. 14 Issue 1, p276-293. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies. Jan/Feb 2022, Vol. 58 Issue 1, p95-113. 19p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Yıldırım, Latife, Karahan, Engin
Publikováno v:
Digital Education Review; No 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
L'objectiu d'aquest estudi és investigar com la gamificació mitjançant eines Web 2.0 afecta les habilitats de comprensió auditiva dels estudiants de secundària en un curs d'alemany com a segona llengua. Els subpropòsits són investigar els resu
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 137-150
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Research Review
The aim of this study is to determine the relationship between 3rd and 4th-grade primary school students’ critical thinking dispositions and decision-making skills. The participants in this study consist of 3rd and 4th grade students studying in a
Publikováno v:
FIRE: Forum for International Research in Education. 2021, Vol. 7 Issue 2, p1-21. 21p.
Autor:
Karahan, Engin, Roehrig, Gillian
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2015 Feb 01. 24(1), 103-118.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43867454
Publikováno v:
Science Scope, 2014 Nov 01. 38(3), 28-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43184313